Benutzerinformationen überspringen
Spieleplattform: PC
Xbox 360
PlayStation 3
Nintendo Wii
Zitat
„Es wird dedizierte Server geben, aber alle Server einzig über Gameservers.com“
Zitat
GAMESERVERS.COM SELECTED AS THE EXCLUSIVE DEDICATED SERVER PROVIDER FOR CALL OF DUTY : BLACK OPS
(Sayreville, NJ, September 2, 2010) GameServers.com, in an exclusive contract with Activision and Treyarch studios, announces that they will offer dedicated server rentals for the upcoming Call of Duty : Black Ops release scheduled for November 9, 2010.
"We are extremely excited about this unprecedented relationship with Activision to offer dedicated servers exclusively for Black Ops", says David Aninowsky, CEO of GameServers.com. "We are placing a great amount of pressure on ourselves to ensure that we exceed any and all expectations."
GameServers.com has expanded its global locations to 18 major cities around the globe outfitted with the latest in server and network technology specifically for the Black Ops title.
"We are thrilled at the opportunity to provide high performance dedicated Call of Duty : Black Ops servers to the world", says Anthony Quon, COO of GameServers.com. "Over the course of the past several months, we have been working rigorously with our partners to ensure that our global network infrastructure can withstand the mounting popularity of Black Ops."

Benutzer, die sich für diesen Beitrag bedankt haben:
Goetter, MadPro, RidaWithWings, wally, + 1, KrustY, Ag3nTChR1s, ViCoDiN, OH|Predator, AbuSemtex, [CdW]TOXIC, TigerX7, Iceman245, Volltrunk, Stormy, Ishigaki-kun, Prollgurke, sick, SkillerBehindYou, Bender, AdMon, Rabbit, FiHaZe, Parynx, HellBoy, Towelie, bla1785, RaAkan
).
XBox-Gamertag: RiDaWitHWings
Spieleplattform: Xbox 360
Ach... Eigener Server und AdminTool oder dergleichen und ab gehts für `ne Mark ähm Euro.
Also mit unranked servern kann es ganz nett werden oder auch nicht. Je nachdem.
Boah wie ich mich da gerade drüber freue. Echt krass. Denn ich will doch nur spielen....

PSN-ID: element333
Spieleplattform: PlayStation 3
Spielsprache: AT PEGI

Xbox 360
PlayStation 3
Nintendo Wii
Tja, bei Gameserver werde ich nicht ordern.

Wann fallen Probleme bei Servern auf? Richtig! -> mitten in der Nacht. Dies war ja mit einer der Gründe warum es Heidtec.org gibt. Wieder einmal ein Kleiner mit gutem Service in der Hauptnutzzeit. Und da bin ich ja hart wie ein Gummibärchen...Warum nicht? Schlechte Erfahrungen? Erzähle mehr!
Gehts nicht beim Hoster meines Vertrauens gehts bei mir warscheinlich auch nicht! Hab mich 1x über diese Regel hinweg gesetzt. Was dabei herausgekommen ist sieht jeder der MW2 spielt... (die betreffenden Posts will ich jetzt nicht wieder raus kramen) Benutzer, die sich für diesen Beitrag bedankt haben:
Xbox 360
PlayStation 3
Nintendo Wii
Stimme Wally zu. Ich kann mir nicht vorstellen, dass 1 Anbieter genug Kapazität hat um Alle PC Spieler weltweit mit Dedis zu versorgen. Sieht er nach USA Exklusiv aus und in Dland dann sicher 4Players und/oder Gamed oder so...

PSN-ID: chiller2312
Spielsprache: DE USK
PlayStation 3
Xbox 360
PlayStation 3
Nintendo Wii
UPDATE: Bestätigt und Pressemeldung!
Wie uns 4Players bestätigte, ist Gameservers.com der einzige Anbieter, der WELTWEIT "Black Ops" Server vermieten darf.
Hie ist noch die offizielle Meldung zum Abkommen zwischen ATVI/Treyarch und Gameservers.com:
Zitat
GAMESERVERS.COM SELECTED AS THE EXCLUSIVE DEDICATED SERVER PROVIDER FOR CALL OF DUTY : BLACK OPS
(Sayreville, NJ, September 2, 2010) GameServers.com, in an exclusive contract with Activision and Treyarch studios, announces that they will offer dedicated server rentals for the upcoming Call of Duty : Black Ops release scheduled for November 9, 2010.
"We are extremely excited about this unprecedented relationship with Activision to offer dedicated servers exclusively for Black Ops", says David Aninowsky, CEO of GameServers.com. "We are placing a great amount of pressure on ourselves to ensure that we exceed any and all expectations."
GameServers.com has expanded its global locations to 18 major cities around the globe outfitted with the latest in server and network technology specifically for the Black Ops title.
"We are thrilled at the opportunity to provide high performance dedicated Call of Duty : Black Ops servers to the world", says Anthony Quon, COO of GameServers.com. "Over the course of the past several months, we have been working rigorously with our partners to ensure that our global network infrastructure can withstand the mounting popularity of Black Ops."